Den här veckan blir bra.

Hejsan! Jag har precis kommit hem och känner att jag har fått en bra start på veckan. Efter lektionen stannade jag och några till i ett av de små rummen där man kan träna och sjöng lite. Efter det fikade vi på Costa för att sedan bege oss hemåt. Och på tåget berättade Holly om skräckfilmen Human Centipade som går ut på att någon psykstörd man kidnappar tre personer varpå han syr ihop munnen på den ena med den andras analhål och den tredje med den andras analhål. Sedan matar han den första så att den går igenom henne till den andra osv. Så jävla stört och läskigt och jag blev skitskraj!
Jag känner mig gladare än på länge så den här veckan blir nog jätte bra. *Peppar Peppar...*
*
Spenderade tågresan hem med älskade Holly och Misha

Kommentarer
Postat av: Emmelist

oh! så du sjunger?

2010-10-05 @ 08:47:33
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0