Korridorer

Hej snyggingar! Åh jag borde verkligen inte ha en blogg! Det är inte så att jag är lat och inte vill uppdatera men jag är aldrig hemma längre :( som igår tex då kutade jag hemifrån klockan tio på morgonen och kom hem tolv på natten. Då är det inte lätt att hålla en blogg vid liv :(
Igår var en bra dag. En underbar dag. Jag fick lite besked om ett jätte roligt projekt som Indie berättade för mig. Skriver nog inte vad det är nu, men kanske lite senare när jag vet mer! :) Efter skolan så gick vi på det hemliga mötet, sen drog jag Misha och Katya hem till Katya där vi käkade lite mat och snackade med hennes rumskamrater. Ni minns hon som blivit signerad? När vi varit där i några timmar drog vi till The Boileroom igen! Musiken var helt jävla sjukt grym och vi hoppade och dansade som galningar! Good times.
Tänkte slänga in lite bilder på korridorerna som jag försökt beskriva för er.
Dörr
Korridor
Korridor
Hur ser eran skola ut förresten? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser eran skola ut så där????? LYXIGT:D

2010-10-07 @ 15:22:13
Postat av: emilia

vilka snygga korridoren! jag la faktiskt upp en bild av hur en av skolbyggnaderna där jag studerar ser ut.

2010-10-07 @ 21:20:57
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: joseliakkus

tegelsten efter tegelsten efter tegelsten och sen trillar man ner för en sten trappa.

2010-10-10 @ 15:17:31
URL: http://honjosefin.peppar.fi
Postat av: ojsemma.blogg.se

fräsigt,

2010-10-13 @ 08:22:57
URL: http://ojsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0