Mummy

Oj oj oj vad länge sedan jag uppdaterade! Har inte alls känt för att blogga, funderar fortfarande starkt på att lägga ner bloggen.
I helgen åkte jag till Tunbridge Wells där jag bodde hos några familjevänner i deras absolut underbara hus! Och gissa varför jag var där? Jo för att min mamma och min syster kom och hälsade på!!!!
Det var helt underbart. Så fort hon var där, och jag hörde hennes röst så kändes allt som vanligt igen. Det kändes som att ingenting var förändrat. Jag kände mig hel igen. Det var en konstig känsla. Mest för att den var så stark och tydlig. Det var som om en pusselbit som saknats utan att jag visste det plötsligt föll på plats och det inte förräns då blev så uppenbart att den hade saknats.
Vi hade en mysig helg där vi shoppade och åt lunch på kaféer och myste.
Nu får jag inte se henne föräns till jul :(
-
Jag har också varit busy på skolfronten. I morgon har vi ett music culture exam. Men vi får ha med oss skrivböckerna så så länge jag skriver ner all information jag behöver veta innan så e det bara att läsa det på provet. Bra va?! ;)
Sen har jag också spelat in låten jag skrev. Jag ska spela in den igen ännu seriösare nästa vecka. Ni kanske får höra den om ni har tur.. ;)
Idag hade jag också ett möte med Mark som jobbar @ the BDC. Det står för Buissness Develompment Centre. Basically så gick vi igenom lite om vem jag skulle vilja vara som sångare. Hur jag vill bli sedd och vilken stil jag vill sjunga. Bara lite sånt typ.
I morgon ska jag på ett jätte stort Halloween Party som min kompis har hemma hos sig. Det kommer bli Siiiick! :D
Jag ska vara en sjuksköterska. Min pappas sambo lånade ut en riktig dräkt till mig så det blir asnajs. Asså riktig som en sån man köper i maskerad affärer... ;) Alla tjejer ska tydligen klä sig slampgit...kom igen, var orginella! ;)
haha
'''
Nu har jag pratat för länge. Ha det gött alla!
Jag och min älskade mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0