Smash

Godmorgon! Huvet känns lite idag men det går över efter en kopp kaffe.
Igår hade jag som sagt min audition för skolans Agentur. Jag vet inte riktigt vad det var men om jag skulle spelat mina egna låtar (som jag inte har) så skulle jag fått ett gig på The Boileroom, för det är det dom gör, dom ger gig till folk som sjunger egna låtar, men jag sa att jag inte riktigt var en låtskrivare, inte än i alla fall så jag sjöng en cover, sen ställde dom lite frågor och mannen som intervjuade mig sa att jag skulle skriva upp mig på ett Sign Up Sheet så att vi skulle ha ett möte och prata om vad jag vill göra osv. Jag är i alla fall glad att jag inte ställde in som jag tänkte göra först!
Efter skolan så gick vi till The Boileroom och det var än av de bättre kvällarna måste jag säga. Men jag glömde mina skolböcker och min hatt där så jag måste hämta dem idag :( Jag råkade också smasha någons fulla ölglas i golvet så jag var tvungen att köpa en ny (bara för jag e så snäll) men det var jävligt irriterande. Haha
Idag ska jag framföra en låt själv inför klassen. Nervös! Önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

allt bra idag snygging?

2010-10-06 @ 12:52:05
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0