Svar!

Här kommer svaren. Svarar nog inte på alla men definitit de flesta! :)
Hi, I am a third swedish, english and irish .
similar maybe ^^
where in London do you live?
Whats your all time favourite shop?
Whats your favourite piece of clothing right now?
Would you consider yourself vain?
what makeup couldnt you live without?
How many readers do you have?
'
Svar: Efter som jag bor i Villa så bor jag inte i själva London som ni kanske tänker när ni tänker London. Jag har ingen favorit affär, men i Sverige var det nog typ Vero Moda. Mitt favorit klädesplagg just nu är nog mina boots, om man får säga skor? :p Nej jag skulle inte anse mig själv som ytlig. Jag tycker personlighet och insidan är väldigt viktigt, sen kanske jag bryr mig lite om utseende men det gör väl de flesta :p Jag kan leva utan smink, förut skulle det nog varit foundation men nu har jag fått bättre hy så jag vet inte... jag älskar min eyeliner dock! ;)
Säger inte hur många läsare :p Det växlar ändå så.
'
Tjolahopp.
Jag är nyfiken på din musiksmak, jag skulle gärna vilja veta vad du lyssnar på och vad du inspireras av/vad du helst sjunger?
Jag tycker det är jätteintressant att läsa din blogg, men jag skulle gärna vilja se mer videos där du eller dina kompisar sjunger, eller från kören. Är det är bra idé? :)
'
Svar: Jag lyssnar på allt! Allt från Stevie Wonder, till Beyonce och John Mayer. Men jag kan också chockera med Sia och Foo fighters. Det är som sagt väldigt blandat, och jag har märkt att det är så för de flesta musiker. :) Jag sjunger helst ballader eller jazz och lite pop. Det kommer defenitivt komma fler videos där jag eller kompisar sjunger, det lovar jag! :D
'
hur kom du på iden att flytta till london?
Vrf inte bara nån musik skola i sverige? 
'
Svar: Jag fick reda på skolan för ganska länge sedan och det var helt klart att det inte fanns någon liknande skola i hela sverige. :)
'
Vad skiljer sig livet i England mot livet i Svergie?
Svar: Det är ganska stor skillnad. I sverige bodde jag med min familj och gick i grundskolan, det känns som jag var mer av ett barn, medans nu bor jag fortfarande hos min pappa men detär inte samma sak direkt. Och jag är aldrig hemma, jag är ute mycket mer och gör mycket mer saker, jag är mer independent antar jag. Jag umgås med folk som praktiskt taget är vuxna och det ändrar väl livsstilen lite kan jag tänka mig..
'
vilken är den absolut bästa klädaffären i england? 
kan du lägga upp mer videor på tex när du sjunger eller nåt?
du är så söööt! :)

Svar: Den bästa klädaffären är nog den stora Top Shop på Oxford Street i London :) Den största i världen.
'
kan du inte göra en video när du tex säger några meningar på engelska skulle vara skit kul, för du verkar ju klara dej väldigt bra på egen hand på ett helt nytt ställe med nytt språk, ser fram emot det! du är snygg <3
Svar: Haha jag det skulle vara kul men det skulle kännas lite mobbat. Men kanske ;p
'
Hejhej!
Favorit färg?
Favorit bok?
Favorit film?
Vilka bloggar läser du?
Trivs du i England? =)
Favorit glass? ^^
Ha en bra dag!
Svar: Lila och turkos, Allt för min syster, har ingen favorit film, jag läser nästan alla storbloggares...haha. Jag älskar england! Gillar inte glass så mycket men gräddglas :)
'
När började du sjunga?
Svar: Jag har sjungit i kör sen jag var 4, men jag märkte att jag tyckte om att sjunga solo i fyran typ :p
'
vad tycker du om country, tex taylor swift?
svara garna! kram

Svar: Tycker inte jätte mycket om country men det är helt okej. Taylor Swift tycker jag dock inte om.
'
Hur ar englandarna jamfort med oss i sverige? vilken ar den storsta skillnaden???? =)
Svar: Jag måste nog säga att den största skillnaden är att dom är snällare. Haha i allmänhet menar jag då. Svenskar är ju kända för att vara lite udda...haha Den andra stora skillnaden är att föräldrar låter sina barn dricka i mycket tidigare ålder!
'
vilket land kommer du ursprungligen ifrån?
vad lyssnar du på för musik?
spelar du något instrument?
vad gick du på för gymnasie? :)

Svar: Jag kommer från Sverige och England. Min famror och farfar kommer från karibien. Jag spelade fiol innan jag flyttade :p Jag går på ACM istället för gymnasiet. Skulle börjat i höstas annars.
'
hej olivia! Eftersom att du går på ett musik collage så måste ju det betyda att du vill sjunga i framtiden...eller? men har du haft många som trott på dig ? liksom vänner och familj? vilka isf? och när börja din passion för musik? 
du är jätte vacker. love does legs !! puss :D

Svar: Hej! Ja jag vill sjunga i framtiden :) Det där men om folk har trott på mig var en jättebra fråga. Jag vet inte riktigt, min familj har väl trott på mig, de har väl mest oroat sig över att jag inte får någon utbildning. Plus att man måste vara realistisk också. Vänner vet jag inte. Vissa trodde knappt att jag skulle flytta när jag först nämnde det så det är olika.. Men man kan inte klandra någon som inte tror på mig. Vadfan jag tror själv inte på mig så vf ska dom? Jag menar inte att jag har dåligt självförtroende, jag gillar bara att vara realistisk och inte få upp förväntningar :) . Min passion för musik började väl i femman sexan.
'
Du kan ju börja videoblogga på engelska? Det vorde skitkul!
Svar: Haha lite udda kanske eftersom jag bloggar för folk i sverige :p
'
Hej!
Jag var i London för ett halvår sen och blev förälskad i staden direkt! Jag kan även säga att jag är ganska musikintreserad och funderar på att gå estetisk musiklinje i Sverige nu till hösten. Jag spelar nämligen ett blåsinstrument. Jag har fått tanken då och då att någon gång längre fram studera i London. Men jag har väldigt många funderingar..
hur gjorde du när du sökte in?
vad är det du läser på college, vilka ämnen osv?
Är det svårt att komma in på skolan?
Vad heter colleget?
Skulle vara jättekul att få svar (a) :D

Svar: Hej! Asså om du spelar blåsinstrument så är nog min skola inte rätt för dig.. man kan bara studera sång, gitarr, trummor eller bas där. Jag läser bara sång. Inga andra ämnen...Det är nog inte jätte svårt för man betalar så ja.. Man skickar in en ansökan där man svarar på frågor osv :)
'
kan du prata engelska bra eller?
vilken skola och vart bodde du i svergie?
kommer du hälsa på i svergie?
vill du bli modell för du ser sjukt bra ut11
Svar: Jag är rätt bra för min pappa är engelsk. Jag bodde i Sunnersta i Uppsala. Jag gick på Gottsundaskolan. Hata den skolan! Mest lärarna. Jag kommer till sverige i december :) Det heter ACM. People, jag har skrivit det hundratals gånger.. :p



Kommentarer
Postat av: Maria

SE BLOGG :D

2010-10-10 @ 22:56:21
URL: http://ahomaria.blogg.se/
Postat av: Laila♥

Så söt du är :)

2010-10-10 @ 23:53:28
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: eemmaaj - saveu ♥

Godmorgon ♥

2010-10-11 @ 09:20:38
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE★

bra svar :)

2010-10-11 @ 09:58:53
URL: http://HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE
Postat av: Helga

Tjena! Kul att hitta din blogg :)

Kul att höra att det går bra för dig!

Kommer du ihåg mig?



/Helga

2010-10-11 @ 10:55:13
URL: http://hviolist.blogspot.com
Postat av: keyfinderUF

Tappar du alltid bort dina nycklar och spenderar mycket tid på att leta efter de?

Då har vi den perfekta lösningen på ditt problem. KeyfinderUF hjälper dig att hitta dina nycklar på några sekunder. Titta in på vår hemsida för att läsa mer om vår produkt.

www.keyfinderuf.se

2010-10-11 @ 11:02:15
URL: http://www.keyfinderuf.se
Postat av: Vista Fashionhood

Se vem som vann veckans Blogg v40.

Nu är det ny vecka och därmed en ny "veckans blogg" tävling på gång. Kika in och lämna en kommentar om du vill vara med.



http://vistafashionhood.blogg.se/2010/october/var-med-och-tavla-1.html#comment

2010-10-11 @ 12:03:09
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: nexqhakdneq

Igu cupoba jaxavo o igopuwi efih kifese sexehiwu janoca efebaz!!!

2012-10-16 @ 08:52:19
URL: http://www.xosodas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0