Hello

Igår var en bra dag. Efter lektionen så gick jag på Gospel kören. Åååh vad härligt det var! Jag har alltid velat sjunga i en gospel kör och har många gånger funderat på att börja men har aldrig fått tummen ur. Ledaren var super cool, svart med brades, och sångerna var underbara. Och att stå och sjunga stämmor och göra gospel rörelser och klappa händerna ingiver en sådan stark känsla av lycka och gemenskap! Och vi har ett gig den 27 November :)
Vi gick på hela lektionen och skyndade oss efter det till the boileroom. Det var skönt att dansa loss lite efter en lång dag ;)
Idag under min långa håltimme ska jag träffa en student som går Music Production som vill att jag ska sjunga lite för honom eller något. Jag vet inte riktigt än men nånting ska jag göra i alla fall. Så önska mig lycka till! :)
That's the guy

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej Olivia! Du har en underbar & inspirerande blogg. Hittade hit igår och har nu plöjt egenom hela :) Jag undrar: Sökte du till acm genom någon svensk organisation eller sökte du genom deras hemsida utan svensk rådgivning?

2010-09-22 @ 15:05:48
URL: http://scenbloggen.com/lovisas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0