Last night

Hej på er!
Kom hem i natt till ett rejält läsarrekord och blev så glad och chockad att jag nästan grät. Hehe.
Gårdagen var helt underbar! Innan lektionen hängde vi några stycken (eller ganska många) vid en bar/restaurang och snackade. Blev ganska deprimerad när jag såg att ett flertal medelåldersmänniskor satt där och drack mitt på blanka dagen. But that's England for you...
Blev ännu mer deprimerad när jag såg dom 4 timmar senare på samma ställe...
Våran lektion skulle vara i the "Demo Theatre" Men vi gick helt fel och kom försent. Inte bra. Men vi kom undan eftersom det var den första dagen. Det är inte lätt när det är svårt.
Efter lektionen så drog jag och två underbara tjejer, India och Abbie (Abigail) till Tescos med våran stilige -och med stilige menar jag helt underbart stört snygga tyska klasskamrat Moritz- till Tescos. Han köpte Smirnoff Vodka och redbull åt oss alla och vi gick till den vackra ån (det låter sarkastiskt men jag är seriös) och förkrökade lite.
Efter det drog vi till The Boiler Room där giget skulle vara. Var man ACM student så kostade det 2 pund, var man inte det kostade det 3 pund. Och alla som var under arton fick ett stort fett X över hela handen. Som att vi inte redan var deprimerade nog över vår ålder...I alla fall,där spenderade vi resten av kvällen och jag njöt av livet. Underbara människor, underbar miljö, underbara musiker...allt!
Jag lovar jag är snart klar, måste bara komma till kvällens höjdpunkt;
Så en kille som jag för flera veckor sedan sett på facebook som skulle gå på ACM var där. Och nu snackar vi en kille som är så het att han var värd att visa ett flertal av mina vänner och som alla blev helt galna när de såg. Jag gillade att titta på hans bilder men tänkte hela tiden "He's way out of my league." Anywhay, gissa vem som liksom kind of haffade honom ikväll...?! I know! :o
Slänger upp ett till inlägg snart om lektionen.

Kommentarer
Postat av: cindy

Låter som om ni har grynt skoj där! :)

2010-09-14 @ 10:03:42
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/
Postat av: isabella

söt

2010-09-14 @ 10:46:15
URL: http://deliriouss.blogg.se/
Postat av: Emma

Olivia tänk om han använder googletranslate :o Föresten har glömt mitt skype lösenord därför jag inte loggat in :( ska försöka komma på det! <3 Love you, du verkar inte kunna ha det bättre där borta!

2010-09-14 @ 17:20:11
URL: http://eemmaarviidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0