Ofta?!

Godmorgon!
Igår kväll kände jag faktiskt ganska stor hemlängtan. Trodde inte det skulle komma så tidigt. Förhoppningsvis går det över snart för det är mycket som ska hända i veckan och när man har mycket att göra så glömmer man att sakna folk. (Eller?!) Sysselsatte mig med att titta på Kathy Griffin My life on the D list, ett program jag väldigt starkt rekommenderar, den kvinnan är det roligaste människan man kan se på TV! Lyssnade på hennes ljudbok innan jag flyttade och skrattade hur mycket som helst!
Sen skypade jag med Petra också, det var trevligt. Fick använda ord som "Meeein" , "ofta", "jagvetintevad" och "från ingenstans" och fann mig själv med njuta rejält av det. Visste inte att man kunde sakna att använda uttryck så mycket! Haha
Mitt ben gör fortfarande jätteont. Funderar på att gå till doktorn nästan :( Hoppas det blir bättre till ikväll för då ska vi ut! Ser fram emot det faktiskt! Det enda jag inte ser fram emot är de stora Xen som de kommer rita på mina händer :( haha. En annan sak som jag ser väldigt mycket fram emot är Gospelkören ikväll.
Today

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan:D Hur står det till med dig :) ? Kram



guuuud vad snygg du är

2010-09-28 @ 13:58:56
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Fanny

Riktigt snyggt! :D

Ha en trevlig dag :)

2010-09-28 @ 16:38:29
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: carro

Varför ritar dom stora X på dina hännder?

Fin blogg :)

2010-09-28 @ 16:42:10
Postat av: Elina

Megasöt :) Vad händer ikväll ? :D

2010-09-28 @ 18:04:21
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

älska denna blogg! va duktig du har blivit på att uppdatera :)

2010-09-28 @ 18:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0