Tuesday

Hej hopp!
Igår åkte jag in tidigare till stan för att shoppa med Abbey, Indie, Moritz och Misha. Det blev inte så mycket shopping utan vi gick mest runt i stan, vilket jag kände var lite synd för jag vill verkligen uppdatera min garderob lite. Efter det hade vi våran lektion; Ear Training. Först lekte vi lite lekar, haha som man gjorde när man var yngre för att lära känna varandra men alla hade jätteroligt och skrattade nästan hela tiden. Härligt att kunna släppa på alla spänningar och all press på att vara vuxen (inte för att jag har sån press) och bara vara lekande barn igen. Sen testade hon oss på lite teori, och herre jävlar vad svårt det var. :s Läraren, Beckey var jätte skön, lite hård men på ett pushande och bra sätt. Sedan delades vi in i grupper på tre och fick 7 minuter på oss att träna in en trestämmig refräng som vi sedan skulle framföra för klassen.
Efter skolan hänge vi kvar lite, sen köpte vi vin och satt vid ån (igen) och efter det drog vi hem till Moritz hus. Han bor ju med fyra rumskompisar men dom var inte hemma. Min kväll blev lite förstörd på grund av lite orsaker men allt vände när jag på natten kom hem och såg ett mail från en kille som gör Music Production Degree (universitetsnivå) som skrev att han hade fått min myspace länkad av en vän och att han var intresserad av att göra ett samarbete. Han skrev att han kunde göra lite Music Backingtracks till mig och även om jag ville sjunga refrängen på några låtar han skrivit till andra. Gud vad glad jag blir. Men man ska inte ropa hej innan man är över bäcken. Visst går den så?...

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, slutat skolan för idag? :)

2010-09-15 @ 14:49:08
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej, jag har precis hittat hit men tycker att det verkar spännande :D

hur gammal är du?

2010-09-15 @ 15:52:01
Postat av: Liizy

Vart i london går du i skolan ? :)

2010-09-15 @ 16:45:28
URL: http://Liizy.devote.se
Postat av: Tove

du e ju jätte jätte smal :O .....nästan som man undrar..

2010-09-15 @ 21:31:08
Postat av: Emma

Varför svarar du aldrig på kommentarer??? Inte så trevligt mot dem som läser din blogg :s

2010-09-15 @ 21:46:58
Postat av: nermina

[email protected]

2010-09-16 @ 14:43:56
Postat av: Daella

Tjejträff 23e sept!

Jag har det stora nöjet att välkomna mina kära läsare på tjejträff på Oriflame Concept Store den 23e september. Det blir en kväll fylld av höstens make up-trender och ni kommer kunna prova, känna, lukta och smaka då vi bjuder på snacks och lite dryck. Maila mig namn och telefonnummer på de som vill komma så skriver jag upp er på gästlistan samt meddelar exakt adress. Åldersgräns 18 år!



Anmälan sker till [email protected]

2010-09-19 @ 11:35:21
URL: http://daella.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0