Academy of Contemporary Music- Guilford College

Hej alla!
Kom ganska nyligen hem från min första dag på College. De som ska göra "The Diploma Course" Blev introducerade till skolan, fick kolla på olika filmklipp som handlade om de olika elementen (Vocals,Drums, Bass,Guitar, Music Production) samt fick massa information. Sen kopierade de våra pass och vi fick böcker och scheman och sådant. Detta hände i "The Electric Theatre" som är en stor scen med massa sittplatser.
Jag och en tjej som hette Misha hade smsat lite innan och bestämt att vi skulle träffas vid tågstationen och det liksom klickade mellan oss från början. Vi satt och fnissade tillsammans och spanade in killar.
Efter det gick vi in till huvudbyggnaden och alla Vocal students fick gå in till ett speciellt rum där vi fick massa information. Efter detta gick jag, Misha, Josh, Pat, Holly och Kirstie till gallerian som bokstavligen är rakt utanför byggnaden, där vi hängde på McDonalds ett tag och snackade. I gallerian finns hur mycket affärer som helst, bland annat en nyöppnad Primark som är hur stor som helst. Ni som har varit i England vet säkert vad det är för affär.
Sen åkte jag Josh och Pat på samma tåg hem men tåget åkte inte till Sandhurst, där jag ska av så jag och Josh gick av i Blackwater där han hade sin bil och så skjutsade han mig hem. Kan ni tänka er att han hade bott i samma område som mig bara för några år sedan! Grovt sammanträffande! Han var jätte gullig i alla fall ;)
Kimberley fick lite frispel då hon stod och bytte blöja på Annya när hon såg mig komma hem i en random bil utanför fönstret :p
Gör ett inlägg med mitt schema lite senare. Kan vara intressant för vissa, för andra inte :p
Den tjocka boken vi fick idag som innehåller allt från teori till låtar som vi ska uppträda med, text och noter.
Den tjocka boken vi fick idag som innehåller allt från teori till låtar som vi ska uppträda med, text och noter, samt mitt "Student ID" som man ska ha med sig överallt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg:)

2010-09-09 @ 21:12:28
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/
Postat av: madde

härlig blogg!

2010-09-09 @ 21:29:14
URL: http://madeleinandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0